Skořepina: Standard ECE22.06 souběžně se závodní homologací FIM. Ultra lehká, pevná skořepina je vyrobena s pomocí pokročilého procesu formování vrstev vícekompozitního materiálu. Vnější vrstva z 3K karbonu s vysokou hustotou úpletu poskytuje perfektní tuhost, efektivní rozložení a distribuci absorbované energie skrze vrstvy. Druhá vrstva s rovnoběžným uspořádáním karbonových vláken poskytuje jedinečnou radiální tuhost, zabraňuje deformacím a tlakům ale souběžně umožňuje kontrolované vychýlení nutné... Celý popis

Koupit za 25 959 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Skořepina:
Standard ECE22.06 souběžně se závodní homologací FIM.
Ultra lehká, pevná skořepina je vyrobena s pomocí pokročilého procesu formování vrstev vícekompozitního materiálu.
Vnější vrstva z 3K karbonu s vysokou hustotou úpletu poskytuje perfektní tuhost, efektivní rozložení a distribuci absorbované energie skrze vrstvy.
Druhá vrstva s rovnoběžným uspořádáním karbonových vláken poskytuje jedinečnou radiální tuhost, zabraňuje deformacím a tlakům ale souběžně umožňuje kontrolované vychýlení nutné pro snížení přenesené rázové energie.
Třetí a čtvrtá vrstva obsahuje aramidová a sklolaminátová vlákna poskytující ochranu proti průniku překážky skrze skořepinu.
Vrstvy jsou spojeny výběrovou směsí epoxidové pryskyřice, která je předpřipravena na povrchu jednotlivých vrstev od výrobce materiálů.
Proces spojení vrstev a vytvrzování probíhá v podtlakové peci za vysokých teplot.
Přilba je dostupná ve 4 anatomicky promyšlených velikostech skořepiny což poskytuje optimalizovanou konstrukci pro co nejlepší výběr a padnutí potřebám jednotlivých uživatelů.
Hmotnost 1,49 až 1,645 kg dle velikosti přilby.
Vnitřní EPS jádro:
Vnitřní absorbční jádro je tvořeno z 8-mi panelů EPS polystyrenu s 6-ti různými hustotami materiálu, tak aby přilba cíleně poskytla různé absorbční nárazové vlastnosti na místech, kde je potřeba.
Absorbční EPS jádro je dostupné ve více anatomicky promyšlených velikostech stejně jako skořepina, tak aby poskytlo optimalizovanou konstrukci pro co nejlepší výběr a padnutí potřebám jednotlivých uživatelů.
Ochranu proti rotačnímu nárazu poskytuje kombinace vnitřního tvaru jádra a speciálně lakovaného vnitřního povrchu ruku v ruce se speciálním povrchem na rubové straně klobouku výstelky přilby. Tato patentovaná technologie snižuje rotační zrychlení nárazové energie přenášené na hlavu uživatele a jeho mozek.
Aerodynamika:
Přilba byla navržena od A do Z s pomocí plnohodnotného aerodynamického tunelu.
Cíle pro co nejnižší součinitel odporu vzduchu při různých polohách hlavy a stejně tak stabilita při různých úhlech náklonu byly prioritou u vývoje tvaru přilby.
V první etapě byl tvar navržen pomocí dynamických výpočetních metod modelu COMPUTATION FLUID DYNAMICS.
V druhé etapě byla v plném rozsahu ověřena data fyzických kusů v prostředí tunelu.
Ve třetí etapě byla přilba testována v plném rozsahu reálného prostředí na uzavřených okruzích.
Výsledkem je nízký aerodynamický odpor a vysoká aerodynamická stabilita i při těch nejvyšších jízdních rychlostech.
Nejlepší možné aerodynamické parametry nejsou benefitem pouze pro profi jezdce silničních okruhových závodů ale docení je i běžný účastník silničního provozu. A to sice v situacích, kdy je při vyšších rychlostech méně namáhaná krční páteř a svalstvo nebo v případě velmi nízké hladiny hluku v interieru, kterou přilba garantuje.
S přilbou jsou dostupné dva typy aerodynamických spoilerů, krátký standardní a velká racing verze. Oba spoilery jsou kotvené pomocí patentovaného systému uchycení díky kterému se spoiler oddělí od skořepiny v případě kontaktu s překážkou/vozovkou.
Boční aerodynamické stabilizátory zajišťují aerodynamickou stabilitu přilby obzvláště v situaci, kdy jezdec řeší průjezd zatáčkou s náklonem a vychýlením těla mimo aerodynamickou ochranu kapotáže supersportovního motocyklu.
Vrchní partie po stranách plexi obsahují čeřiče vzduchu, které pomáhají snížení aero akustické hladiny hluku.
Jako výsledek celého vývoje aerodynamiky přilby v případě osazeného racing spoileru a bočních stabilizátorů tyto prvky redukují aerodynamický odpor o dodatečných 4,54%.
Silueta racing spoileru perfektně navazuje na aerodynamické hrby racing kombinéz ALPINESTARS.
Ventilace:
Přilba je vybavena 11-ti ventilačními porty. 7 vstupů (3 bradové a 4 vrchní). A 4 porty pro výstup vzduchu (2 v bočních partiích čelisti a 2 v zadních vrchních partiích).
Vrchní ventilace se ovládá velkoplošných posuvem pro zajištění perfektní cirkulace vzduchu a komfortu rychlého ovládání.
Bradové ventilace jsou tvořeny dvěma porty vedle středového zámku plexi a jsou navženy pro snadné a rychlé ovládání s nasazenými rukavicemi.
Třetí bradová ventilace zavíratelná pryžovou zátkou je umístěná uprostřed bradové části pod zámkem plexi a je určena pro odmlžování vnitřního povrchu plexi.
Boční ventilační výstupy v oblasti čelisti odvádějí vlhkost akumulovanou v interieru.
Zadní ventilační výstupy ve vrchních partiích pod aerodynamickým spoilerem obsahují 2 výstupy pro efektivní odvod horkého vzduchu.
Plexi:
Certifikované v rámci standardu ECE22.06 a splňuje optickou třídu 1.
Povrch s úpravami proti poškrábaní a mlžení.
Sofistikovaná polykarbonát konstrukce s různými tloušťkami na konkrétních částech od tl. 1,6 mm po stranách až po tl. 2,6 mm v prostředních partiích.
Vodorovný zorný úhel průzoru 220° a svislý zorný úhel 57° poskytují vysoký komfort výhledu do stran v případě načítání zatáčky a výhledu vpřed při předkloněné pozici.
Plexi obsahuje racingové čepy systému PINLOCK pro osazení protimlžící folie 12
Zobrazit více

Parametry

Typ integrální
Hmotnost 1490 g
Výrobce Alpinestars
Interier přilby vyjímatelný

Podobné produkty